Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
c. denkhulp
>
pagina's
>
c. kennismanager
>
3.1.2 kennis
Content
C. Denkhulp
A. Vindkunde (heuristiek)
B. Methode
C. Kennismanager
Inleiding
1. Strategisch
1.1 HRD
1.1.1 Agenda
1.2 HRI
2. Niveau
2.1 Expert
2.2 Professional
2.3 Leider
2.3.1 Rolmodel
2.3.2 Specialisten
3. Nevenrollen
3.1.2 Kennis
3.3.1 Vervolgvragen
3.4.1 NOG ordenen
3.8 Praktijk
3.9 Literatuur
4. Creatief denken
4. Strategie
4.1 Probleem
4.1.1 Beschrijving
4.1.1.1 Inhoud
4.1.1.2 Maatschappij
4.1.1.3 Wetenschap
4.2 Oplossingsrichting
4.2.1 Metacompetenties
4.2.2 Kenniskunstenaar
4.3 Kernvragen
4.4 Vertrekpunt
4.5 Methode
4.5.3 CLAS
4.5.4 DTM
4.6 Resultaten
4.7 Discussie
5. Kenniskunstenaar
5.01 Inleiding
5.02 Kenniscreatie
5.03 Neuropsychologie
5.04 Leren 'niet te leren'
5.04a Zoekstrategieen
5.05 Memen
5.06 Toch een vonk?
5.07 Metaforen
5.08 Polariteit
5.08.1 Attributiefout
5.09 Inverse vondst
5.10 Dubbele helix
5.11 Idiot savant
5.12 Uitbreiding Bloom?
5.13 Kunst!
5.14 Slotconclusie
5.15 Samenvatting
5.16 Losse eindjes
D. Ervaringsdeskundigheid
E. Studiemodules
3.1.2 Kennis
Zowel over innovatie als, en taaie vraagstukken op zich is inmiddels veel geschreven, zoals: